Új és "régi" sorozatok a Popkulton
2013. október 19. írta: Szilvásgombóc

Új és "régi" sorozatok a Popkulton

A minap enbeevel beszélgettünk a sorozatokról, hogy mennyi mindent nézünk és annyi minden van, amit még nézhetnénk. Sok sorozatot nézek nagyon, némelyikről írok is, de sajnos (mint azt Ti is láthattátok) lemorzsolódnak a posztok. Most, hogy a fél évaddal ezelőtt abbahagyott Criminal Mindsban up to date-é váltam megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy a blogon elkezdett sorikat és fel kellene hozni. Úgyhogy elhatároztam, hogy évadonként, vagy éppen fél évadonként (az események mennyiségétől függően) felveszem a fonalat itt is. Mert mindegyik sori érdekel, amit itt elkezdtem csak ezek valahogy elmaradtak a többi mellet. A visszatérők ezek lesznek:

Hogy legyen valami új is a dologban és persze, hogy még nehezebb legyen a dolgom, nem bírtam ki és néhány új sorozatot megengedtem magamnak. Ezek a következők:

  • Under the Dome - Búra alatt
  • Vikings - Vikingek 
  • The Transporter - Szállító Le is vettem róla a kezem rögtön, szerintem szörnyű. A helyére keresek majd valami jót, hogy kárpótoljam magam érte. Enbee mesélt nekem két soriról is, lehet egyiket kiválasztom majd (ahogy ismerem magam lehet mindkettőt)

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr135562808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.19. 12:35:57

a justified-nak örülnék, kevesen nézzük valahol csak kell róla beszélgetni. :D

Szilvásgombóc 2013.10.21. 15:00:15

@doggfather: nagyon jó, szerettem. De valahogy elmaradtam vele.
süti beállítások módosítása