SZIN 2012 - avagy hogyan zárult a SZINezés
2012. augusztus 27. írta: redbandita

SZIN 2012 - avagy hogyan zárult a SZINezés

Bár már itthonról, de úgy érzem "illene" beszámolnom az utolsó napról is, ha már a többiről is igen részletes "naplót" írtam. Eljött a SZIN utolsó napja, és ezzel együtt egy másik általam nagyon várt koncert, a Parov Stelar Band-é. De volt még Kiscsillag, Quimby is, szóval nem unatkoztam a búcsú estéjén sem, és kellemes emlékekkel zártam a fesztivált, már most várom a jövő évit, vélhetően az sem okoz majd csalódást. Sajnos vagy szerencsére, de szombaton már akkora volt a tömeg, hogy lehetetlen volt olyan közelségbe kerülni, hogy onnan értelmes képet tudjak készíteni, így elnézést kérek, de az utolsó napon már nem igazán fényképeztem.

293222_473636065994305_1626356986_n.jpg

@Szabó Ádám

Kissé fáradtan, szinte cammogva jutottunk ki a SZIN utolsó napjára, de amint Lovasiék a húrok közé csaptak, éreztem, hogy energiával kezdek megtelni és a már már használhatatlannak tűnő végtagjaim ismét ritmusra kezdenek mozogni, valamint a hangszálaim is kezdenek bemelegedni, így tehát kénytelen voltam énekelni a kedvenc Kiscsillag dalaimat és csápolni, ha éppen arra volt szükség :) Kiscsillag koncerten már korábban is voltam, sőt még a BME Napokon is léptek már fel a srácok, de anno még a régi Zépében is sokszor megfordultak. Aki ismeri és szereti vagy inkább szerette a Kispált, az nyilván egy Kiscsillag koncerten is jól érzi magát, hiszen a dalok hasonlóak, Lovasi személye pedig elég nagy garancia a sikerre, és pláne a jó hangulatra. Köszönjük, Bandi bácsi :) Na de visszatérve a SZIN-es fellépésre, Lovasiék a közel két óra alatt minden nagy slágerüket előadták, amiért én külön köszönetet szeretnék mondani. Különös tekintettel az én (egyik) legnagyobb kedvencemre, a Van e szándék-ra, na ott már a tömeggel alig lehetett bírni, addigra hatalmasra duzzadt a közönség, akik mind végigzúzták az egész koncertet, hiszen egy egy dal tényleg nem lehetett egy helyben maradni, pláne néma üzemmódban. A srácok még egy koreográfiát is megtanítottak nekünk, amit szerintük még Kozso is megirigyelt volna, és tényleg...

Andrásék után a Nagyszínpadot Kiss Tibiék, azaz a Quimby foglalta el, akik az addigra már tényleg nagy tömeget, tovább szórakoztatták, és legalább olyan hangulatot varázsoltak, mint a Kiscsillag. Bár a Quimby dalok talán nem olyan zúzósak (legalábbis szerintem), inkább olyan énekelhető, lötyögős számok, mégis sokan ugyanúgy tomboltak, és csápoltak eszeveszetten, mint az előző koncerten. Ez biztosan csak a melegnek volt köszönhető, semmi köze nem lehetett az időközben esetleg növekvő fejenkénti italmennyiséghez :) De már korábban is írtam, hogy nincs is ezzel baj, ezekbe a napokba simán belefér. Szóval Tibiék is kb másfél órát játszottak, mely alatt az én kedvenceimet is sorban előadták, bár egy kicsit csalódás volt, hogy a Most múlikot, nem adták elő teljesen, csak néhány verse-t, meg a refrént, de azt is csak egyszer. Ezen egyébként a körülöttünk táncikálók is eléggé morgolódtak. Tibi egyébként nem tetszését fejezte ki amiatt, hogy a közönség "csíkosan" énekli a dalt, azaz egy bizonyos résznél felfelé mennek az énekkel, nem pedig le, ahogyan a Quimby szokta. A legnagyobb slágerek, mint pl. az Autó egy szerpentinen, Ajajajj, Kicsi ország, Ultravaló, Libidó, Cuba Lunatica mind óriási sikert aratott a közönség körében.

Kiss Tibiék után a Parov Stelar Band jött, akik a már addigra is óriási vagy inkább fergeteges hangulatot még tovább tudták fokozni. Az a jó a Parov Stelarban, vagy legalábbis nekem azért tetszik, mert otthon ülve, útközben, és úgy nagyjából bármikor hallgatható. Azt nem tudtam elképzelni, hogy élőben, egy koncerten is ekkora hangulatot tudnak csinálni, de sikerült nekik! Amennyire kellemes hallgatni a kicsit jazz-es, kicsit elektronikus dallamokat, annyira jó táncolni rájuk egy szabadtéri fesztiválon is. Az egész közönség együtt táncolt és énekelt az énekesnővel, Cleo Panther-el, aki egyébként nagyon csinos volt (már megint nem tudom levetkőzni a csajos énemet, bocs).

Az utolsó napon egyébként fellépett még a 30Y, a Belmondo, Lou bega, a Compact Disco, a Supernem, a Nemjuci, a mystery Gang és még sokan mások.

Összességében egy nagyon jó fesztivál volt, és szinte biztos vagyok benne, hogy a jövő éviben sem kell majd csalódnom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr794736853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása