Levy L. Smith - Elrabolt szív (Dark Love 3)
2012. július 21. írta: redbandita

Levy L. Smith - Elrabolt szív (Dark Love 3)

Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én utálom, amikor egy sztori nem fejeződik be. Itt is erről van szó, mert egyelőre nincs hír arról, hogy Sandra Palmer történetének lenne egy negyedik kötete is, márpedig a cselekmény teljesen elvarratlan marad, ami nagyon idegesítő. Amikor végeztem a könyvvel kutatómunkába kezdtem, hogyan lehetséges, hogy ennyire nyitva hagyta az író a történet végét. Még az Egmont kiadónak is írtam, akik szerint elképzelhető, hogy a későbbiekben megjelenik a Dark Love 4, de erről még semmi pontos információjuk nincsen. A baj csak az, hogy mi lesz velünk, olvasókkal, addig... Őszintén szólva annyira nem tetszik ez a sorozat, de gondoltam, ha már belefogtam, akkor végig olvasom, de ez... hogy így elvágták a végét, valahogy még kevésbé ragadta meg a tetszésemet.

817947_5.jpg

A második kötet is befejezetlen volt, de akkor még megbocsájtottam, hiszen tudtam, hogy van folytatás, de amikor ez a könyv is kérdőjelekkel sorával zárult, akkor már nagyon mérges lettem. Nem arról van szó, hogy Levy L. Smith a fantáziánkra bízza, hanem egyszerűen csak lezáratlanul hagyja és ez nem szép tőle. Az Üldözöttben a legnagyobb kérdőjel, talán az volt, hogy hova tűnt Luke, az a srác, aki Sandra egyik szerelme, ha bevallja, ha nem. A már emlegetett második részben, Luke és Sandra szinte végig együtt bujkálnak és eközben szinte mindent megélnek vagy inkább átélnek, amit a korukbeli fiúk és lányok át szoktak. Ám rájuk talál a lány első nagy szerelme, Donnie és Sandra visszatáncol hozzá. Lukenak ekkor nyoma vész, de elég furcsa körülmények között.

Sandra biztos abban, hogy Luke-ot elrabolták, és most mindenáron megakarja találni a srácot. Donnie szerint a fiú csak elhagyta a kis bandát, de Sandra nem hisz neki, megjegyzem én se hittem, hiszen vélhetően a vámpírsrác nem is tud objektívan gondolkodni a témában, neki a legegyszerűbb az, ha Luke sosem kerül elő.

Sandráról régóta (konkrétan az első könyv óta) tudjuk, hogy különleges, ezért még a démonok is üldözőbe veszik és megakarják őt kaparintani maguknak. Ez a könyv sem démonmentes tehát, hiszen már viszonylag az elején, Sandra egyik barátnőjét rabolja el egy démon. Így mostmár nem csak Luke-ot kell előkeríteni, hanem a lányt is... A helyzet tehát bonyolódik, a nyomozás folyik és egyre közelebb kerülnek a tetteshez, ám eközben (sajnos) kiderül az is, hogy valaki elárulta Sandrát, még hozzá egy hozzá közel álló személy. Mondhatnánk, hogy ez nagyon csúnya dolog, de igazából ez az egyén is démonok befolyása alatt áll, így igazából (jó ideje már) nem ura a testének, sem a tetteinek.

Sandráék a kutatómunka során többször is óriási veszélybe kerülnek és a körülöttük lévő emberek is hullanak, mint a legyek (már bocsánat, de jelen esetben tényleg ez a legjobb hasonlat). De végül úgy fest, hogy célba érnek, de nagy csodát ne várjatok, mint mondtam a cselekmény teljesen lezáratlan marad. Én bevallom, ha visszamehetnék az időben, lehet, hogy bele sem kezdenék a Dark Love-ba, bocs a Sandra Palmer rajongóktól, de sajnos vannak sokkal jobb könyvek, sztorik is ennél...

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr934663815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása