Star Wars vs. Ninják és Batman - avagy Designplacc 2.0.
2011. december 20. írta: .loretta

Star Wars vs. Ninják és Batman - avagy Designplacc 2.0.

 Ma szeretettel várom mindazokat a fiúcskákat és lányocskákat, akik szeretik Star Wars-ot, a ninjákat (énénénénén!!) vagy Batmant. A következő képsorozattal őket szeretném megörvendeztetni még karácsony előtt, ha esetleg eddig nem tudták, mit kérjenek a Jézuskától.

 

Indul a harc, te melyik pendrive-ot választanád?

Star Wars

vagy a ninjásat:

Én ezt én ezt én ezt:

De ha igazán menő akarsz lenni, akkor fogj egy úszógumit:

Meg egy köntöst:

Úsztasd meg a rohamosztagot, majd rágás után NE köpd ki 

Utána szárítsd meg a hajad

Vegyél fel egy pulcsit

Amit később a fogasra akaszthatsz

az esernyők mellé

és jutalmazd meg magad egy hűsítő koktéllal (csak legyen rajtad a pulcsi, hogy meg ne fázz. kemény vagy csoki.)

Na szóval én a ninjás pendrájvot kérem szépen karácsonyra. Köszcsíííí

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr383475723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fitnesslady 2012.10.26. 09:49:44

Szia.

Barátom hatalmas Batman fan. Szeretném megkérdezni, hogy a köntös van-e kereskedelmi forgalomban? És mennyibe kerül?

Válaszod előre is köszönöm.

Üdv: Zsuzsi

.loretta · http://popkult.blog.hu/ 2012.10.26. 11:50:43

Kedves Zsuzsi!

Kereskedelmi forgalomban sajnos nem tudom, hogy van-e valahol, de az e-bay-en mindent meg lehet találni, ahogy ezt is megkerestem nektek! :)

viewitem.eim.ebay.hu/Batman-dressing-gown-FLEECE--bathrobe-Adult-size-NEW-bath-robe-gifts-for-men/380445652403/item

Több is van, ez volt a legolcsóbb közülük, "batman robe" kulcsszóval találhatsz még!
Remélem sikerül, és, ha esetleg megveszitek, egy képet azért küldjetek nekünk róla, mindenképpen! :)

Üdv.:
Loretta
süti beállítások módosítása