Pancser Police - The other guys (2010)
2010. november 30. írta: redbandita

Pancser Police - The other guys (2010)

Nagyon izgatott lettem mikor a cseppek.hu-tól azt a feladatot kaptam, hogy menjek el a Pancser Police sajtóvetítésére, mert a szereposztás alapján fergeteges másfél órára számítottam. De tévedtem. A film teljesen átlagos, egyszer megnézhető akcióvígjáték. Lehetséges, hogy az a baj, hogy nem pasiból készültem, de nekem valahogy nem tetszett!

Annakellenére, hogy olyan sztárok kaptak szerepet a filmben, mint Will Ferrell, Mark Wahlberg, Samuel L. Jackson, Eva Mendes vagy Dwayne „The Rock” Johnson. A nevek alapján én egy nagyon jó filmre számítottam. Lehet, hogy ez volt a baj, hogy valami nagy dologra számítottam! Fergeteges, hasat fogó, könnycsorgató vígjátékra. Talán túl nagyok voltak az elvárásaim...

A sztori nagyjából annyi, hogy van egy nagyon menő zsarupáros, istennek hiszik magukat, igazi „szuprezsaruk”. Senkitől és semmitől sem félnek. Végül ez lesz a vesztük is. Egy akció során a csodapáros tagjai életüket vesztik, és ekkor egy új pár jut lehetőséghez. De vajon tudnak-e majd élni vele? Mert ők tényleg igazi pancserek.

Az egyikük, Allen (Will Ferrell) a gyilkossági osztály könyvelője, igazi lúzer. Új társat kap, a lobbanékony, kissé idegbeteg, undok, morcos Terryt (Mark Wahlberg). Terry régen az utcákon dolgozott, de egyszer rosszkor sült el a fegyvere és azóta íróasztal mögé kényszerült. Ami nagyon nem elégíti ki az igényeit. Harcolni akar a bűnözőkkel. Most itt a lehetőség, hogy újra nyomozzon. Terry és Allen tehát munkába áll. Egy sikkasztási, zsarolási ügyön munkálkodnak, persze többször lebuknak, ellopják a cipőjüket, sokszor csődöt mondanak.

A főnöküknek (Michael Keaton) folyamatosan tartani kell a hátát miattuk, többször ráolvas a pancser páros fejére, nem sok haszonnal… Többször is veszekedésbe keverednek, de ez jól is van így, mert a poénok nagy része az ő civódásaik során sül el!

A film beáll az egyszer megnézhető vígjátékok sorába. Tény, hogy vannak benne jó poénok, és Will Ferrell is nagyon jó választás volt. Már a megjelenése is komikus, a beszólások is jobban célba érnek az ő szájából, mint Wahlbergéből. A film egyik legviccesebb része, hogy Will Ferrell feleségét a gyönyörű Eva Mendes alakítja. Szinte isteníti a férjét, még azt is eltűri, hogy a férfi rosszul bánjon vele. A film folyamán több nő is kimutatja vonzódását a a Ferrell által alakított Allen iránt. Társa rá is kérdez, hogy mi ennek a titka!? Én is kíváncsi lennék...

Egyszer mindenképpen érdemes megnézni. Kellemes kikapcsolódás egy fáradt vagy nehéz nap után! Férfiaknak vagy pároknak különösen tetszeni fog a Pancser Police!

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr922483327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása