Esküvői torta design
2012. július 09. írta: .loretta

Esküvői torta design

Tavasszal megkezdődik az esküvőszezon, én is voltam már kettőn idén, és őszig meg sem állnak szegény házasulandók. Az esküvőknek elég unalmas rendezett menete van, és ha csak "Nem"-et nem mond valamelyik megvilágosodott egyed, akkor általában ugyanúgy zajlanak le. Igen - a templomban, Igen - a házasságkötő teremben, húsleves, paradicsommártás, sült húsok rántott zöldségek, cukrosabbnál cukrosabb sütik, könnyeket elmorzsoló szülők és nagyszülők, "férjhez ment a falu legszebb lánya" a helyi rendkívül tehetséges, de annál iszákosabb zenekar előadásában, menyasszonytánc, egy-két hülye kedves feladat a menyasszonynak és vőlegénynek, torta, süticsomagolás, puszi.

unique-wedding-cake-design.jpg

Minden tökéletes legyen. MINDEN. TÖKÉLETES. LEGYEN. Az esküvői design azért fontos, mert mutatja a pár (talán inkább a nő) egyéniségét. Túlléphetünk a rózsaszínű masnikkal bekötözött, lepedővel leterített székeken, az ehhez színharmóniában lévő lufikon, és asztalon elhelyezett rózsaszínű üveggömbökön, ami egy bizonyos mennyiségű alkohol elfogyasztása után teljesen ehetőnek tűnik. Nem, nem én voltam! Olyan apróságokkal, mint például a torta több mindent kifejezhetünk, mint gondolnátok! 

1.jpg

Ez a torta például kifejezetten ajánlott azoknak a pároknak, akik már tudják - amiben már én is biztos vagyok -, hogy közeleg a zombiapokalipszis. Bájos választás! Nálam pirospont, és bár nem vagyok egy tortás alkat, ezt már csak azért is megkóstolnám, hátha agy íze van!

28_700b_v1.jpg

Ez vagy a "csillagokat is lehozom neked" hazugságra épülő házasság kifejeződése, vagy a vőlegény gyerekkori elnyomott "tűzoltó leszel, s katona, vadakat terelő juhász", meg űrhajós álma. Vagy tényleg űrhajós. Mindenesetre piros pont nekik is!

700b_v1.jpg

Énekeljük együtt:

"Lakodalom van a mi utcánkba,
Férjhez megy a falu kiskockája!
a hetes a közös kedvenc számuk,
A matematika vigyázzon rájuk!"

00b_v1.jpg

Közben a "Nosza, nosza, szívósszemű mártát" hallgatom. Szerintem hallgasátok ti is azt, hogy egy hullámhosszon legyünk! De játszanék egy Mario-t, van még valakinek???

0b_v1.jpg

Érdekes ámbár a maga módján megnyerő alkotás. Sok boldogságot?

funky-wedding-cake-house_large.jpg

Jó, legyen egy cuki is. Ez übercukor!!!!

52776626853331546BPFiObe1c.jpg

Ez már majdnem az, ami miatt Tim Burton szíve is megdobbanna. Ugye tudjátok, hogy szeretem Tim Burton-t?

5728_700b_v1.jpg

És... ez az a torta, ami miatt valaha férjhez mennék, bár már felhívták rá a figyelmemet, hogy ha letöröm róla Victort, akár egy sima szülinapi tortának is megteszi! És megragadnám az alkalmat, hogy átadjak egy üzenetet a barátaimnak: az én esküvőm tuti beöltözős buli lesz!

Küldöm a cikket mindenkinek, aki szereti. És a 7.A osztálynak. HAHAHAA!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr94627399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása