Magyar filmes siker Cannesban
2015. október 24. írta: Szilvásgombóc

Magyar filmes siker Cannesban

Két arany delfint is elnyert a Greenroom a vállalati filmeknek rendezett nemzetközi versenyen. A Cannes Corporate TV&Media Awardson aranyat még nem nyert magyar alkotás.

cannes2.jpg

Cannes, Franciaország – Az idei Cannes Corporate Media & TV Awards nyertesei Cannesban, a Palm Beach-en vehették át díjaikat. A világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiváljáról a magyar nyertes a Greenroom Reklámügynökség két arany trófeával térhetett haza.

cannes1.jpg

A nemzetközi versenyre 772-en jelentkeztek, 40 országból (köztük Ausztrália, Brazília, Egyesült Arab Emírségek, Hollandia, Hong Kong, Japán, Katar, Németország, Singapúr, Svérdország, Thaiföld, Kanada, USA és Oroszország). 152 filmet 36 kategóriában díjaztak Arany, Ezüst és a Fekete Delfin Trófeával. A nyertesek részletes listája megtalálható a fesztivál honlapján.

A magyar díjnyertes filmek

Magyarok még soha nem nyertek aranyat a Cannes Corporate Media & TV Awardson (tavaly az Opera imázsfilmje ezüst delfint nyert), de most egyből kettőt is hazavihettek.

A Greenroom a “MOL Group - UPPP Campaign Video 2014: Enter if you Dare!”

 filmjével nyert arany díjat az integrált kommunikáció kategóriában. A zsűri a díjátadón kiemelte, hogy ebben a kategóriában rendkívül erős volt a mezőny, ezért három ezüst díjat is kiosztottak az arany mellett. A nyertes film a 13 országban futó UPPP toborzó kampány részeként földtudományi és olajmérnöki képzésben résztvevő hallgatók figyelmét hívta fel, az egyetemisták részére indított virtuális olajfúró versenyre.  (rendező: Mankovits Marcell)

Trailer (40s):

Hosszú verzió film (5 min)

A Greenroom másik első helyezett filmje, a Magyarországon már négy díjat besöprő, NESTLÉ Purinának készített „HEROSZ Happy Hours Animal Shelter Digital Campaign”, a  Szponzoráció, Non-profit, CSR kategóriában vihetett el Arany Delfint. A kisfilm az 1 %-os adókért küzdő videók kliséit parodizálva szerzett jelentős adományokat a PURINA által támogatott Herosz Állatotthonnak. (rendező: Sós  Bálint)

logo_cannes_corporate_media_tv_awards.jpgA díjról

A Cannes Corporate Media & TV Awards évente díjazza a világ legkíválóbb vállalati filmjeit, online média és TV-s dokumentumfilmeket. A díjakat – vállalati filmes fesztiválként egyedülállóan – a világ egyik legfontosabb filmközpontjában – Cannesban, Franciaországban adják át. A Cannes Corporate Media & TV Awards-ot a Filmservice International alapította 2010-ben, székhelye Bécs. Azóta a fesztivál folyamatosan nő és így válik világszerte a vállalati filmek egyik fő fesztiváljává.

Stábok:

MOL GROUP UPPP FILM

Megbízó: MOL GROUP

Head of Group Corporate Communications, Vice President: Dominic  Köfner

Head of Digital Marketing and Communications: Birinyi Gábor

Ügynökség: Greenroom

www.greenroom.hu

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Account director: Botos István

Senior szövegíró: Jávor Bence

Produkció: Top Dog Films

www.topdog.hu

Rendező: Mankovits Marcell

Operatőr: Győri Márk

Vágó: Győri Márk, Mankovits Marcell

Gyártásvezető: Nikléczy Attila

Forgatókönyv: Mankovits Marcell

Utómunka: Digital Apes

 

HEROSZ HAPPY HOURS FILM

Megbízó: Herosz Állatotthon

Ügynökség: Greenroom

www.greenroom.hu

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Account director: Botos István

Senior szövegíró: Jávor Bence

Account manager: Pomozi Bernadett

Produkció:

Rendező: Sós Bálint

Operatőr: Garai Gábor

Vágó: Szabó Tamás

Gyártásvezető: Násztor Bence

Hang: Kiss Attila

 

 

Forrás: chello

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr538022320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.