Sylvia Day - Hozzád kötve (Crossfire 1)
2013. augusztus 07. írta: redbandita

Sylvia Day - Hozzád kötve (Crossfire 1)

Kétségtelen, hogy sikeres regény, és az is, hogy nem véletlenül hasonlítják a még népszerűbb Szürke ötven árnyalatához, mégis nekem valami hibádzott vele. Amikor elkezdtem nézegetni, hogy mit is válasszak a tesztelendő ekönyvek közül a Bookandwalk listájáról, nagyon megörültem ennek a regénynek, mert már elég régóta szemeztem vele. De valahogy nem hozta meg azt az élményt, amire számítottam.

854518_5.jpg

A legtalálóbb az lenne, ha A szürke árnyalata lightosabb verziójának mondanám. Már nem a két főhős közti szexuális kapcsolatok számát, hanem minőségét, milyenségét tekintve. Ezzel még nekem nem is volt problémám, azzal már inkább, hogy a Hozzád kötve főhőse, Gideon Cross is, Christian Grey lightosabb kiadása. Gideon is jóképű, gazdag, charme-os és persze elképesztő szexuális kisugárzása van, de valami mégis hibádzott... Legalábbis nálam.

Az egyébként pozitívumként értékelem, hogy a főhősnő, Eva nem válik a regény folyamán idegesítővé, mint megannyi főszereplő, akikkel az elmúlt évekbe "összekerültem". Eva inagyon szép lány, de nem kirívó szépség, ráadásul a lelke nagyon sebzett, egy tinédzserkori megrázkódtatás miatt. Na ez tényleg elég meglepő dolog  a könyvben, szerintem. De a váratlan fordulatok sora úgy nagyjából itt meg is áll.

A könyv nagyjából Eva és Gideon se veled se nélküled kapcsolatáról szól, hol szakítanak, hol kibékülnek. Mindössze pár hét alatt vagy milliószor vitatkoznak, de mégis úgy érzik, hogy őket egymásnak teremtették. Az biztos, hogy nekik mindegy, hogy békülős, sietős, veszekedős, limuzinban megesős, családi banzájon félrevonulós, munkahelyi, csak az számít, hogy szex legyen. Minden gondjukat, problémájukat így próbálják kompenzálni, és ezeket a jeleneteket Day elég pontosan, részletesen, na meg persze zamatosan leírja. Szinte semmit sem hagy meg a képzeletünknek...

Amit hiányoltam, hogy nem tudjuk meg Gideon titkát, mert az egyértelmű, hogy az ő múltjában is igencsak sötét foltok éktelenkednek. Az elég biztosnak látszik, hogy a dolognak a nem túl szimpatikus testvérhez van köze, de hogy mi az egyelőre rejtély marad. Lehet, hogy arra majd a következő rész ad választ...

Még kiemelném a szereplők közül Eva lakótársát, a szintén sebzett Cary, de a pontos titkára nem derül fény, egyelőre. Cary nagyon jópofa, kicsit azonban megbízhatatlan, már, ha kapcsolatról van szó... Eva paranoiás anyjától a hideg futkosott a hátamon, de a nevelőapjával meg a főnökével is szimpatizáltam.

Azt hiszem ennek a könyvnek a kapcsán jöttem rá, hogy miért kedvelem az ekönyvet. A megvásárlás után (ami egyébként jóval olcsóbb, mint a nyomtatott formánál), elolvasom és ha kell elraktározok a gépemen, ha pedig sanszos, hogy többet nem olvasom el, akkor csak letörlöm és nem foglal feleslegesen helyet a könyvespolcunkon.

A Hozzád kötve itt megvásárolható.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr295451054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása