Garfield és a Zűrkommandó - Garfield's Pet Force (2009)
2010. október 11. írta: redbandita

Garfield és a Zűrkommandó - Garfield's Pet Force (2009)

Eddig azt hittem nincs olyan film, amit semmilyen korú, nemű embernek nem ajánlok! De rájöttem, hogy van. Pedig nekem viszonylag nagy a tűréshatárom, ha filmekről van szó. De ez tényleg rossz! Talán nem is ez a megfelelő szó, inkább borzalmas, nézhetetlen! Végigkínlódtam a hetven percet, de már nagyon vártam, hogy vége legyen…

A Garfield filmek és a Garfield és a valós világ tetszett. Nem mondom, hogy nagyon jó filmek, de nézhetőek. Na ez nem igaz a Garfield és a Zűrkommandóra! A történet értelmetlen, viccek, poénok nincsenek benne. Borzalmas!


Érdekes, mert a filmet ugyanaz a rendező (Mark A. Z. Dippe) készítette, mint a Garfield és a valós világot. A forgatókönyvet is Jim Davis írta, aki a Garfield képregényeket jegyzi. Ezek alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a történet rossz, unalmas, talán elcsépelt is.

Megismerjük John herceget, aki feltűnően hasonlít a tutyimutyi Johnra, Garfield gazdájára. Van egy segédje, aki feltalálja a MÓKA fegyvert. Ami össze tudja keverni az emberek tulajdonságait, molekuláit. Érdekes gondolat… A lényeg, hogy megérkezik a gonosz Leszboszi. Megszerzi a fegyvert és hatalmat akar magának a galaxis minden pontján. Nem semmi a nő! Az egyetlen esély a szupercsapat, akiknek a vezetője Garzooka. Na én akkor éreztem először, hogy ezt a filmet nagyon nem akarom látni, mikor megláttam a Garfield fejű, magas, kigyúrt, kockahasú szuperhőst, Garzookat. Borzalmas látvány! A társai pedig Ubul, Nermal, és Heléna hasonmásai. Persze kicsit másképp néznek ki, mint akiket megszoktunk és mindegyiknek van szuperképessége is.

Mivel Leszboszi elkapja a szupercsapat nagy részét, ezért Garzookanak fel kell keresni a genetikai hasonmásokat, hogy őket „felerősítve” legyőzhessék Leszboszit. Én mondtam, hogy a sztori nem egyszerű! Természetesen az egyetlen genetikailag alkalmas lények, az igazi Heléna, Ubul és Nermal. Így tehát Garzooka őket keresi fel. De pont nincsenek otthon, csak Garfield.

Végül Garzooka megtalálja az új csapatát, megitatja velük a varázsitalt. De úgy tűnik ez sem elég, így is Leszboszi áll nyerésre. De aztán feltűnik egy másik mentőcsapat…

Őszintén szólva nem ajánlom senkinek a filmet. Esetleg akkor, ha nagyon sok szabadidőd van és már nincs mit megnézned. Vagy ha elrettentő példát keresel. Esetleg, ha animációs filmet akarsz készíteni, akkor ebből megtudhatod, hogy mit ne kövess el! 


A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr352362822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása