A One Direction sztárja is szerepel Nolan új filmjében
2017. július 17. írta: redbandita

A One Direction sztárja is szerepel Nolan új filmjében

Az a néhány filmkritikus, aki már látta a Dunkirk-et (Dunkirk, hazai bemutató: július 20.) máris zseniálisnak és a mozitörténet egyik legkülönlegesebb háborús filmjének nevezi Christopher Nolan új rendezését. Hamarosan az egész világ ellenőrizheti, hogy igazuk van-e: csütörtökön került sor a londoni Leicester Square-en a Dunkirk gála premierjére, amelyen persze a film összes főszereplője megjelent. És ez azt jelenti, hogy Kenneth Branagh, Tom Hardy, Mark Rylance, Cillian Murhpy és James D’Arcy mellett ott volt a One Direction sztárja, Harry Styles is, aki a németek által bekerített, az óceánnak szorított angol sereg egyik katonáját alakítja.

dunkirk_jelenetfoto_1.jpg

A film rendezője, Christopher Nolan néhány nappal ezelőtt komoly felzúdulást keltett azzal, hogy azt nyilatkozta: amikor Harry Styles-ra bízta a fontos szerepet, fogalma sem volt róla, milyen híres. Valószínűleg úgy érezte, hogy e nyilatkozata némi magyarázatra szorul.

– Amikor A sötét lovag-ban Heath Ledger-re osztottam Joker szerepét, sokan próbáltak lebeszélni – mesélte A sötét lovag-trilógia, az Eredet és a Csillagok között rendezője. – Hiszen még szinte ismeretlen színész volt. De én az ösztöneimben bíztam, mert éreztem, hogy nagyszerű lesz. És az is lett. Harry Styles nevét hallottam már a gyerekeimtől, persze, de azért új volt nekem. Csak egy karizmatikus, őszinte, finom srácot láttam. És ahogy Heath esetében is, biztos voltam benne, hogy jó lesz.

IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr6512666033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása