Ilyen lesz a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
2016. március 13. írta: redbandita

Ilyen lesz a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei

Megérkeztek az első fotók Tim Burton új filmjéhez. A sikeres könyv alapján készült VÁNDORSÓLYOM KISASSZONY KÜLÖNLEGES GYERMEKEI című film ősszel érkezik a főszerepben Eva Green, Asa Butterfield, Samuel L. Jackson és Judi Dench.

Amikor először szóba került, hogy megrendezzem a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekit, csak Ransom Riggs regényének összefoglalóját kaptam meg és a könyvben szereplő fotókat. A képek titokzatosak és izgalmasak voltak, és én rögtön tudtam, el akarom mesélni ezeknek a gyerekeknek a történetét. Egy lány, aki könnyebb a levegőnél, egy fiú, akinek méhek élnek a gyomrában, egy nő, aki madárrá változik – alaposan meg akartam ismerni ezt a világot. Úgyhogy csináltam róluk egy filmet. - nyilatkozta Tim Burton, rendező.

A film a nagysikerű azonos című regényből készül, aminek az írója, Ransom Riggs is nyilatkozott:

Én már attól megtisztelve érezném magam, ha egy írásom arra ihleti Tim Burtont, hogy firkáljon valamit egy papírszalvétára. De a közelében lenni és figyelni, ahogy hatalmas lelkesedéssel filmet készít – ez életem egyik legizgalmasabb időszaka volt. Akkor sem lehetnék izgatottabb, ha valaki éppen villanydrótot erősítene a lábujjaimhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr448511406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása