A Deadpool ötvenmilliója
2016. január 29. írta: redbandita

A Deadpool ötvenmilliója

A február általában nem a legnagyobb filmsikerek szezonja. Vagy mégis. 2014-ben A Lego kaland robbantotta a mozipénztárakat, és A szürke ötven árnyalata sem volt éppen félsiker, sőt, a Kingsman – A titkos szolgálat is bebizonyította, hogy egy jó filmnek nem lehet rossz időpontja. A döntő szót azonban Deadpool (Deadpool, hazai bemutató: február 11.) mondja ki a februárról. 

deadpool_socmed.jpg

A filmipar egyik legtekintélyesebb szakmai lapja, a Hollywood Reporter szerint a nagyszájú képregényhős kalandjaira az első hétvégén Észak-Amerikában legalább 55 millió dollárért fognak jegyet venni, míg más elemzők azt állítják, hogy a bevétel a vetítés első három napján a 60 milliót is meghaladhatja. Hogy a gyártó stúdió mennyire bízik a filmben, azt az is jelzi, hogy a premier előtt öt nappal sorra kerülő Superbowl döntő szünetében is hirdetni készül: márpedig ott a hírek szerint egy 30 másodperces tévéreklám 5 millió dollár lehet. A nagy akciójelenetekben és gátlástalan beszólásokban egyaránt gazdag Deadpool valószínűleg megéri a befektetést…

IC Press

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr388337334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása