Sztriptíztáncosként kezdte Chris Pratt
2015. június 10. írta: redbandita

Sztriptíztáncosként kezdte Chris Pratt

Nehéz befutni Hollywoodban, és addig is meg kell élni valamiből, így aztán amatőr vetkőzőtáncosként is dolgozott Chris Pratt, a Jurassic World főszereplője.

"Mindig is szerettem meztelenkedni - árulta el Pratt a The Red Bulletin magazinnak. - Aztán amikor első évben kibuktam az egyetemről és megszorultam anyagilag, arra gondoltam, miért ne meztelenkednék úgy, hogy még fizetnek is érte."

Pratt évekig hiába kilincselt az álomgyárban, nem kapott szerepet, amit ma már így kommentál: "Annyi meghallgatásra jártam, hogy valószínűleg minden filmmel próbálkoztam, amelyikben a közönség még nem látott."

chris-pratt-cover.jpg

A sármos színésznek ma már nincs ilyen problémája: a Jurassic World még csak most indul hódító útjára a mozikban, de már előkészületben van a folytatás, amelyiknek szintén ő lesz a főszereplője.

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr147536634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása