Az a csodálatos alkohol
2014. május 29. írta: .loretta

Az a csodálatos alkohol

Nem akarok kampányolni az alkoholfogyasztás mellett, de ha az vagyok, amit megiszok, akkor belül csodálatos vagyok! Sosem gondoltam, hogy egy Martini vagy Pina Colada ilyen gyönyörű is lehet. Köszönettel a BevShotnak, ezerszeres nagyításban láthatjuk kedvenc italainkat. A képek fénymikroszkóppal készültek és nem csak a májunkat ápolhatjuk a desztillált művészettel, hanem akár dekorációnak is tökéletesen alkalmasak szobánk falára. Már, aki szereti a színeket, erről múltkor is írtunk már egy szösszenetet!

Galériánkban sokan megtalálhatjátok kedvenc italotokat, és eddig ismeretlen szemszögből merülhetünk el az alkoholos kalandokban ;) Új értelmet nyer, amikor azt mondom, pezsgővel díszítem a nappalim, vagyis ezután nem azt jelenti, hogy széthánytam mindent szilveszter után.

További képekért: katt! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr676225888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása