Programajánló: Dr. House és az Úszó erőd sztárja - Magyarországon adnak blues koncertet
2014. április 05. írta: Szilvásgombóc

Programajánló: Dr. House és az Úszó erőd sztárja - Magyarországon adnak blues koncertet

A nyár folyamán 2 neves színész is Magyarországon koncertezik. Igen, nem színészi tehetségüket csillogtatják meg, hanem zenei kvalitásaikról tesznek tanúbizonyságot. Az Úszó erőd és a Lángoló jég főszereplője, Steven Seagal júniusban, míg mindenki Dr. House-a júliusban érkezik. 

Névtelen (2).jpg

Alapvetően nem szeretem a Seagal filmeket és nagy valószínűséggel ebből indult ki, hogy eléggé felszaladt a szemöldököm, amikor meghallottam, hogy a Budapest Kongresszusi Központ színpadán lép színpadra blues bandájával. Tudtam, hogy vannak színészek, akik zenélnek kimondottan jól, de ezt valahogy "az egyedül megmentem a világot és közben mindig ugyan úgy nézek" Seagalről valahogy nem tudtam elképzelni. Szóval szörfözésbe kezdtem a nagy videómegosztón és meglepődtem. Nem mondom, hogy hallgatni fogom, de határozottan meglepett az, amit hallottam. 

Szóval, akit érdekel a Steven Seagal Blues Band koncertje az nyúljon a pénztárcájába a jegyárak 12 ezertől 45 ezer forintig terjednek. A dátum pedig június 27. (péntek) 20 óra, az előzenekar 18:30 kor kezd majd.

Az, hogy Hugh Laurie zenészként is ténykedik nem okozott meglepetést. Az angol színész, humorista 2011-ben adta ki eső blues albumát, mely a Let them talk címet viseli. Hugh Laurie és a the Copper Bottom Band koncertje szintén a Budapest Kongresszusi Központban lesz, július 19-én (szombat) 20 órakor, az előzenekar pedig 18:30-kor kezdi a muzsikálást. 

A jegyárak kevésbé drágák, 10 és 25 ezer forint között mozognak. Aki ellátogat Hugh Laurie koncertjére biztos vagyok benne, hogy ízelítőt kap a színész humorista énjéből is. 

És ha már zenélő színészek ne feledkezzünk meg a Die Hard mozik sztárjáról sem, bár ő nem koncertezik hazánkban, de ki tudja lehet egyszer ellátogat hozzánk.

 Vagy hallottátok már Kevin Costnert gitározni és énekelni? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr55890446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.04.05. 23:52:30

Én sem bírom nagyon a filmjeit de azért elég sok mindenben jártas, ez nem semmi.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.04.06. 08:22:55

@rejtett kamera: Ja, bárcsak Seagal legalább olyan szintű színész lenne, mint gitáros. :-)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.04.06. 11:00:40

hugh laurie koncertre mennék szívesen

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2014.04.06. 11:05:26

kevin costner egész jól tolja
süti beállítások módosítása