Set Designe
2014. március 11. írta: lámadémon

Set Designe

letöltés.jpgMindig magától értetendő, hogy a filmekben és sorozatokban a lakás, és a kellékek úgy néznek ki ahogy. És csak bizonyos díjátadókon kapunk észbe, hogy tényleg, ami a szereplőt körülveszi mennyire zseniális és kidolgozott. Összeszedtem 9 olyat, ami tuti 10-ből 10 pont és biztos hogy egyszer nem bánnánk ha körbenézhetnénk benne, vagy kipróbálhatnánk.

  1. A Jóbarátokból jól ismert kanapé

    Friends.jpg
  2. A geek-ek biztosnági zónája a saját nappaliuk.

    tbbt.jpg
  3. Így jártam anyátokkal bárja a (Maclaren's pub)

    HIMYM.jpg
  4. Amelie Poulen mesés francia kávézója

    Amelie cafe.jpg
  5. Tudom örök klasszikus, de csak titanikoznék egyet (Bár tudom nem igazi a hajó de nem lenne rossz)

    titanic.jpg
  6. Beletúrnék Mary Poppins szőnyegtáskájába. Vajon én mit találnék benne?

    mary-poppins.jpg
  7. Willy Wonka csokigyára, ahol biztos rálelnék valami észvesztő finomságra

    charlie_and_the_chocolate_factory_06.jpg
  8. Carrie Bradshow gardrobja- ami már csak a cipőkért is megérné

    carrie's wardrobe (1).jpg

  9. És ha mindez nem elég, végigmennék a sárga köves úton, abban a bizonyos cipőben hogy ha ráuntam csak összecsapom a sarkam és máris otthon vagyok

    sárga köves út.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr155853355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2014.03.11. 14:43:37

Amélie kávézóját bármikor meglátogathatod, az valóban egy működő kricsmi Párizsban.

adamki 2014.03.11. 22:40:47

Én ültem azon a Jóbarátok - Central Perk kanapén, 2011-ben, le vagyok fényképezve :) Mondjuk sajna épp lázas voltam, de így is nagyon élveztem.
A Warner Bros. studio-ban van Los Angeles-ben, egy körtúra közben ide is elvisznek. Annyit érdemes tudni, hogy a sorozatot egy bazinagy hangárban forgatták, a forgatási kellékeket onnan elvitték (mivel a sorozat befejeztével kellett a hely), és bevitték egy kisebb terembe, ez funkcionál most múzeumként. Tehát a forgatás közben valóban ezeket használták (a kanapét is beleértve), de nem ebben a teremben forgattak. Kicsit zsúfolt is, mert nincs akkora hely, mint amekkora a sorozatban volt.
süti beállítások módosítása