Banshee S1E02
2013. október 17. írta: Szilvásgombóc

Banshee S1E02

Az első percekben visszarepülünk a múltba, Mr. Rabbit kirablásához. Kicsit megtudunk arról, mi volt előtte és mi volt közvetlen utána. A múlt mellett persze a jelenben is zajlanak az események. Az okozza a legtöbb gondot, ha ott vagy, ahol nem kellene és valami olyat látsz, amit nagyon nem kellene.

banshee.jpg

Mr. Proctor meglátogatja a frissen szabadult seriffet, hogy megkenje. De kemény falba ütközik, biztosan meglesz a böjtje. Diva, Carrie lánya belekeveredik nem éppen kis slamasztikába keveredik, amikor Proctor emberének drogos pajtabuliján vesz részt. A seriff nem éppen az az egy helyben toporgós, fejjel megy a falnak is ha kell. Lobbanékony, nem igazán érdeklik az egyenruhával járó szabályok.  És kétségkívül hatékony. A drogparti túladagolásba és persze lövöldözésbe fullad.

379276_329320653843909_988523662_n.jpg@facebook/banshee

Proctor borzalmasan pipa, mivel a tudtán kívül rendezett drogbulin meghal a helyi szenátor fia. Hogy megleckéztesse emberét nem egyszerűséggel levágja az ujját, amit kutyájával meg is etet. Majd ráuszítja kutyáját a "maradékra".

543792_329320700510571_564465402_n.jpg@facebook/banshee

Amikor utána jártam a sorozatnak és láttam, hogy a True Blood alkotójához köthető kételkedni kezdtem. Belátom semmiért izgutam. Ez a sorozat szuper! Ha még nem nézed akkor itt az idő. Még nem maradtál le sok mindenről. Hétfő HBO 22:00. A polit összefoglalóját itt találjátok meg. Igaz, hogy korábban azt írtam a Touchot jobban vártam, de ez jobban tetszik. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr15580515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilvásgombóc 2013.10.18. 13:47:52

:) jobb, most már csak az önmegtartóztatás kell, hogy ne nézzem meg egyben az egészet.
Habár azt be kell valljam, sok esetben jobban szeretem a szinkronizált változatot, de ez kimondottan jobb.
süti beállítások módosítása