Happy f*ckin' birthday!
2011. május 15. írta: .loretta

Happy f*ckin' birthday!

Egy teljes hétvége átalvása után, végre kezdek magamhoz térni ismét, már arra is volt időm, hogy főzzek és egyek valamit, így arra gondoltam, az ágyból fekve még arra is képes vagyok, hogy a közelgő szülinapom alkalmából összegyűjtsem nektek, mit szeretnék kapni, hogy megkönnyítsem a dolgotokat… Sikerült! Mondjuk be kell valljam félig ülök. Íme a listám!

 
A flaming lamorghini koktélt mindannyian ismerjük, és legfontosabb tulajdonságát is: gyorsan kell inni, különben elolvad a szívószál, meg persze mértékkel is kell inni ám (muhahaha – sátáni kacaj no.1.) Van ennek egy ellentéte is: ebből a pohárból gyorsan kell inni, különben elolvad. Mindenképpen hasznos lenne, hiszen a házibulimon nem törnek majd a poharak össze meg vissza, az italunk pedig mindig hideg lesz, úgyhogy az egyes számú ajándéknak ezt a jégpohár készítő izét kérem szépen:
 
 
No cake, no birthday party –> Martini utáni szabad asszociáció. Aki a tortasütéshez érez kedvet, hogy meglepjen, annak súgok egy jó ötletet: mostanában kicsit rákattantam az angry birds-re, úgyhogy egy ilyennek biztosan örülnék:
 
 
A diszkógömb lassan 100 éve uralkodik világunkban… Nem tudom, hogy ez a darab segít-e megdönteni a hatalmat, és, hogy akarjuk-e megdönteni, de én jó néven venném, ha lenne egy ilyenem, meg hát pilóta napszemüveg is hódít! ;)
 
 
Ha már a múltba nyúlunk vissza, itt a retro korszak kellős közepén élve, nem is tudom, eddig, hogy tudtam élni egy ilyen nélkül. Kérlek, segítsetek, hogy én is naprakész (?) lehessek, és ne kelljen szégyenkeznem amiatt, hogy semmiféle bakelitből készült tárggyal nem büszkélkedhetek :( még. (muhaha – sátáni kacaj no.2.)
 
 
Ja, jut eszembe, a South Parknak van ám új évada – filmes blog is ez, kötelességem megosztani, mindenképpen nézzétek meg. Már három rész is van a 15. évadból… Van benne gonosz Steve Jobs,emberi iPad, bosszúálló és nem vicces németek, kanadai királyi esküvő meg minden, amit már megszoktunk tőlünk: társadalomkritika és sok b*szd meg… És, miután megnéztétek lécci, szerezzetek egy ilyet nekem:
 
 
Szeretném, ha tudnátok, hogy mellékállásban szuperhősködök is, sok mindent köszönhettek nekem, csak sajnos ügyelnem kell az inkognitómra is, így nem nagyon vágok fel vele, de egy ilyenre szükségem van, hogy továbbra is biztonságban érezhessétek magatokat. Jah, és kellemes a hasznossal: keresem a párom Robint, neki a másik cipő rendel…
 
 
Mondtam már, hogy angry birds addict vagyok?
 
 
A kávéfüggőségemet azt hiszem nem kell bemutatnom, egyszer már össze is gyűjtöttem nektek néhány szép kávé design darabot (abból is választhattok szülinapomra!), de itt egy újabb kívánság: újraértelmezett kávé jégkrém (?) = kávépálcika. Ja, ha nem találtok ilyet, akkor van az a plcika, amiben ilyen bogyók vannak, amiken, ha "átszívod" a tejet, akkor megízesíti, na azzal is beérem, de minimum hármat kérek akkor.
 
 
Legomaniac még nem vagyok, de ilyennek, én sem tudnék nemet mondani. Egyébként a lego is megihletett már jó pár designert, talán érdemes lenne egy posztot áldozni annak is, na majd legközelebb szedek össze párat nektek, de előzetesben, akkor ezt szejetném, kösönöm sépen.
 
 
Van pár érdekes megoldás arra, hogyan építsük be a retrot a mindennapokba… (azt már mondtam, hogy a retro a trendi.) Még nem döntöttem el, hogy ez izléses megoldás-e, vagy csak vicces, mindenesetre AKAROM:
 
 
Azt hiszem egy ilyenre is szüksége van a szuperhős-énemnek, hogy növelje az önbizalmamat. No meg nem mellesleg az esernyő nálam eléggé fogyóeszköz, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Megszámlálhatatlan számú (ilyen kifejezés nincs ugye?) esernyőt hagytam már különböző BKV eszközökön, úgyhogy legközelebb meg is mondom az ellenőröknek, hogy én nem pénzzel, hanem esernyővel támogatom őket. Azt legalább nem nagyon tudják sikkasztani a nagyok.
 
 
Jah meg, egy ilyet is kéjek akkor már – mondom, hogy fogyóeszköz – tartalékba, és megígérem, hogy énekelni fogom a megállóba az unatkozó nyugdíjasoknak, hogy „you can stand under my umbrella”, meg hogy „feel the sunshine baby”…
 
 
Ebből, ha lehet, minimum 3-4 párral kérek, hogy jusson a drága lakótársaimnak is, meg akkor legalább szívesen látok vendégeket is a lakásban. Nézzétek a jó oldalát, ha kapok ilyeneket, kevesebb időt kell szánnom a takarításra, megígérem, hogy azt az időt, pedig további blogolással töltöm – na jó ez merész kijelentés, de bízom bennetek, ugye, hogy ti is ezt akarjátok, ugye?
 
 
Basszus mindig rádöbbenek, hogy vannak tárgyak, amikről azután, hogy tudomást szereztem nem tudok élni. Kéjek sépen ilyen hűtőmágnest is, és megígérem jókislány leszek ezután. (hehehe – sátáni kacaj no.3.)
 
 
Ezt a csomagolópapírt meg mindenképpen javaslom, mert nem csak most lesz jó, hogy becsomagoljátok az ajándékaimat, hanem egyébként is, hiszen totally universal…
 
 
Azt tudtam, hogy a japánoknál a daru ilyen nagyra tartott állat, ezért utánanéztem, és a wikipédia azt mondta nekem, hogy „ez a fenséges madár egy életre választ magának párt, utódait pedig mindkét szülő nagy gonddal neveli, nem meglepő hát, hogy a családi értékek szimbólumává emelték.” A taoisták szerinte meg „felettébb szerencsés előjelnek számít”. Kínában meg a hosszú élet szimbóluma. Most arra gondolok, hogy, ha hinnék az ilyen jóslós izékben és megnézném az életvonalamat, ami kb. a tenyerem közepéig sem ér, akkor kétségbeesnék, ezért  tényleg szükségem van egy ilyenre. Elefántos nyakláncom már van, ami pedig a fizikai és mentális erő, boldogság és a hatalom jelképe. De annyira szeretnék egy ilyet is (most szépen nézek és sűrűn pislogok).
 
 
Itt ragadom meg a lehetőséget, hogy felhívjam a figyelmet arra, hogy biciklizni jó. Egészséges, környezetbarát, feldobja a hangulatodat. Na jó, kampányszöveg vége, akit nem győztem meg, az így járt, magát fosztja meg az élménytől, nem engem. (muhaha – sátáni kacaj – no.4.) Én viszont kérek egy ilyen kereket a bringámra. Jah a bicikli design-ról is tervbe van egy poszt, ígérem meg is fog valósulni, mert nagyon nagggyon szuppppi cuccok vannak ám.
 
 
Pacman is öregszik, (mondjuk én nem) tavaly már betöltötte a 30-at is, de még mindig hódít(ó). Mindenféle formában. Egy ilyet meg én is kérek szépen. Cserébe sütök valami fincsit vele, amit megosztok veletek. Legalábbis fényképen biztos… :)
 
 
Na és végül, de nem utolsó sorban (jujj de közhelyes kezdek lenni), de ez tényleg nem ám egy olyan rangsor, hogy fentről lefelé kérem szépen, hanem osszátok be, én mindent akarok, ne kényszerítsetek a választásra, sosem voltam jó benne. No, de azt gondolom, hogy ez, de ez most komolyan, felülmúlhatatlan. (muhahaha – sátáni kacaj no.5.) Ez is az a kategória, hogy AKAROM, és nem tudok nélküle élni. Szerelem első látásra. (Ez egy hangszóró, aki nem jönne rá…)
 
 
 
Majdnem elfelejtettem leírni, hogy a sátáni kacajaimat a mostanában egyre laposabb , de néhány poénnal azért még büszkélkedhető HIMYM ihlette: (most lécci olvassátok újra az egészet és minden sátáni kacajnál hallgassátok meg Barney-t - muhahaha - sátáni kacaj no.6.) Így sokkal viccesebb, nem?

 
 
 
Előre is köszönöm szépen az ajándékokat, megígérem, hogy cserébe továbbra is fantasztikus posztokkal foglak megörvendeztetni titeket. És ne felejtsetek el követni minket a fészbukon, hogy mindig értesüljetek a szupcsi cikkeinkről!
 
 
XOXO: Loretta
 
Jah én köszi a design-fetish.blogspot.com-nak is!
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://popkult.blog.hu/api/trackback/id/tr352905920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása